Koszyk

BLOOM SS 2023

Autor kolekcji : Maciej Zień

Dyrektor kreatywny : Mateusz Opaciński

Produkcja : Klaudia Bartmańska 

Oprawa graficzna : Ilya Ninichuk

Stylizacja : Charlotte Tomaszewska 

Garderoba Kasia Stefaniuk

Oświetlenie i nagłośnienie Eltoro Event Equipment

Oprawa muzyczna : Mike Konstanty

Choreografia : Magdalena Brojewska

Scenografia : Tubądzin oraz Bukieciarnia Mokotowska 41

Makijaż : Sephora

Fryzury : L’Oréal Professionnel

 

Manicure : Pardon My French

Zdjęcia : Filip Okopny

Materiały filmowe : Piotr Dębski

Opieka nad partnerami pokazu : Aneta Lubańska

Doradztwo PR : Blame Us Agency

Partnerzy pokazu : Longevity Center, L’Oréal Professionnel, Perwoll, Tubądzin, Optyk Kochański, Perlage, Raffles Hotel Europejski, Apart, Sephora, Villa Nova dental clinic, Bukieciarnia Mokotowska 41, Moreblue, Peroni, Hendricks Gin

Patroni medialni : Stroer, Viva, Party, Chillizet

Dla siebie. Dla innych.

Afirmując własne wartości. Pod wrażeniem bliskiego.

Każdego dnia. Wtedy, gdy przyjdzie na to ochota.

Spontanicznie. Przemyślanie. Wyraziście. Delikatnie.

Inspirując. Czerpiąc inspiracje.

Kiedy rozkwitamy? Dlaczego rozkwitamy? Co lub kto wywołuje w nas taką potrzebę? Na te pytania pomaga odpowiedzieć nowa kolekcja BLOOM Macieja Zienia na sezon wiosna/lato 2023, która swoją premierę miała 24 listopada w Pałacu Kultury i Nauki.

Dla projektanta słowo rozkwitanie od zawsze miało szczególne znaczenie. To właśnie dzięki swoim kolekcjom pomaga wyrazić kobietom ich nastrój, charakter, ale też potrzeby i poglądy. Bo Zień wierzy, że dopiero wtedy, gdy możemy wyrazić siebie, rozkwitamy naprawdę.

Tym razem projektant stworzył niezwykłe modowe stylizacje, w których nie mogło zabraknąć znanych i cenionych wyróżników marki, którymi są: wyjątkowa dbałość o detale – ręczne wykończenia, wyszukane i różnorodne tkaniny czy luksusowe i wyszukane kreacje, które doskonale sprawdzą się na czerwonym dywanie, pozostając jednocześnie zwiewnymi i bardzo kobiecymi.



 

Widownia pokazu zgromadziła licznych fanów projektanta, ale też gwiazdy ceniące styl Zienia. Wśród nich znalazły się m.in. Małgorzata KożuchowskaBarbara Kurdej-Szatan, Edyta Herbuś czy Marina Łuczenko. Co ważne, bliskie Maciejowi Zieniowi kobiety pojawiły się również na wybiegu. Były to Aneta KręglickaMarysia Dębska i Agnieszka GrochowskaPaulina Sykut i Ola Kot. Towarzyszyły im modelki, które zostały starannie wybrane podczas zróżnicowanego pod kątem wieku i figury castingu, ale także przyjaciółki Projektanta.

W kolekcji widoczny jest ukłon w stronę świata roślin, zwłaszcza róż, będących synonimem zarówno delikatności, jak i siły. To jednocześnie jednak ukłon w kierunku wielorakiej natury kobiet. Projektant przyznaje, że to właśnie sprzeczność, różnorodność, brak stałości są dla niego niezwykle inspirujące. Motywy zaczerpnięte z natury przełożyły się na cały proces twórczy i jak sam autor przyznaje: Wiele przyjemności dało mi projektowanie kolekcji BLOOM, niczym florysta dobierałem kolejne belki materiałów tworząc z nich wielobarwny bukiet.

BLOOM to 74 sylwetki, w których proste, geometryczne formy łączą się z lekkimi, wręcz powiewającymi na wietrze materiałami. Przemyślane faktury i oryginalne kolory stanowią core kolekcji. Muślinowe suknie, które są znakiem rozpoznawczym Zienia, w tej odsłonie symbolizują ulotność, zwiewność i eteryczność. Suknie posiadają obszerny dół wykonany z ręcznie robionych jedwabnych kwiatów. Kolekcji tworzą również skóry i nowoczesne, wyróżniające się kroje – oversizowe garnitury, marynarki i ramoneski czy płaszcze, które stanowią manifestację siły, odwagi i kobiecej pewności siebie.

Maciej Zień troszczy się o szczegół, który ma zachwycać – zarówno użytkownika, jak i obserwatora! Pierwszym lookiem pokaz otwiera wieloletnia muza i przyjaciółka Artysty- Aneta Kręglicka, która ma na sobie suknię z drapowaną górą i bogato zdobioną spódnicą. Lookiem wyróżniającym się w kolekcji była długa sukienka zaprojektowana z „prawie naukową konstrukcją” i z geometrycznymi, ręcznie wykonanymi kwiatami 3D, chirurgicznie wyciętymi i złożonymi z maleńkich kawałków jedwabiu. Projektant oddaje hołd rękodziełu poprzez ręcznie naszywane kryształy na siatce oraz na garniturach i spajające kolekcję trójwymiarowe aplikacje kwiatowe, ręcznie haftowane koronki i charakterystyczne jedwabne frędzle. Nie brakuje tu też oryginalnych dodatków: toreb z kwiatami i frędzlami czy botków z kropkowanej siatki. Kolejny look szczególnie skupiający uwagę to wysadzany kryształami Swarovskiego czarny garnitur. Na wybiegu pojawia się także przyjaciółka Macieja Sandra Girbal ubrana w bogato zdobioną różową mini wraz ze swoją córeczką Zoe – najmłodszą przedstawicielką płci żeńskiej jaka kiedykolwiek brała udział w pokazie, która również miała sukienkę wysadzaną kryształami z koronkowymi elementami. Dopełnieniem kolekcji i uwypukleniem nie tylko piękna natury, ale też kunsztu z natury dbającego o piękno kobiet projektanta jest suknia ślubna.

BLOOM to kolekcja, która konsekwentnie realizuje nie tylko modowe założenia marki Zień. To też kontynuacja transparentności i partnerskich działań projektanta, który swoją kolekcję w całości uszył w Polsce. Wspieranie lokalności i przejrzysty proces tworzenia są bowiem dla twórcy równie istotne, jak unikalność jego projektów.

Dzięki współpracy z marką Perwoll, projektant podkreśla wagę mody zrównoważonej oraz odpowiedniej pielęgnacji, zgodnie z ideą i inicjatywą #RethinkFashion: w BLOOM znajdziemy pięć kreacji znanych z poprzednich kolekcji, w zupełnie w nowej odsłonie. Kooperacja z Optykiem Kochański pozwoliła na wykorzystanie akcesoriów partnera w kilku pokazowych sylwetkach, które nadały im wyraźnego, kobiecego charakteru, a kreacje projektanta uzupełniono biżuterią Apart.

Współpraca z firmą Tubądzin, która trwa już ponad dekadę, pozwoliła Maciejowi Zieniowi na stworzenie nowej kolekcji płytek wykorzystanych w oprawie pokazu. Za florystyczną oprawę wydarzenia odpowiedzialna była Bukieciarnia.

 

Partnerem pokazu było również Longevity Centre, czuwające nad zdrowiem i witalnością projektanta.

Podczas pokazu o makeup modelek zadbali specjaliści marki Sephora, a L’Oréal Paris zadbało o fryzury modelek.

Pokaz umiliło Gościom bezalkoholowe piwo Peroni, a po wydarzeniu mogli spróbować drinków Gin Hedrick’s stworzonych specjalnie na tę okazję. Nie zabrakło też wody Perlage – marki, która od lat jest związana z modą.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Stroer, dzięki któremu moda wychodzi na ulice miasta, Viva!Party oraz rozgłośnia radiowa Chlilizet.

 

Poznaj kolekcję BLOOM na stronie projektanta www.zien.pl

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Odblokuj Dostęp do Modowych Inspiracji

Wyłącz AdBlock i odkrywaj najnowsze trendy modowe. Dzięki wyłączeniu AdBlock wspierasz naszą działalność i zyskujesz dostęp do unikatowych treści modowych.